Electronic Arts, vývojár počítačových hier, ktorý má na svedomí napríklad hernú podobu Pána Prsteňov, Harryho Pottera, Medal of Honor a desiatky ďalších známych titulov, vydáva každoročne aj svoju sériu FIFA, Need for speed, ale tiež NHL. NHL 12 pre rok 2012 je momentálne vo vývoji v rukách kanadských vývojárov. Pri vývoji sa používa špeciálny Engine pre chovanie hry a postáv s názvom Full Contact Physics Engine. Prinášame aj dve ukážky toho, ako sa brankár v hre stane nie len figúrkou stojacou v bránke, ale že aj bude môcť využívať množstvo vlastností reálnych pohybov a fyziky. V tej ďalšej ukážke uvidíte niečo z fyziky v hre pri postavách.
- Reklama -
VYHRAJ TRI KNIHY IDEÁLNE NA DLHÉ LETNÉ VEČERY
Vyhrajte tieto tri skvelé knihy pre seba či svojich blízkych!
Stačí zadať váš...
NAJNOVŠIE ČLÁNKY
5 kúskov oblečenia od značky TATUUM, ktoré nikdy nevyjdú z módy
Vo svete módy, kde sa trendy menia zo sezóny na sezónu, existuje priestor pre nadčasovú eleganciu –...
10 netradičných cestovateľských destinácií, ktoré vám zmenia pohľad na svet
Cestovanie je jedným z najlepších spôsobov, ako objavovať svet a rozširovať svoje obzory. Okrem obľúbených turistických miest existujú aj mnohé netradičné destinácie,...
Noc, v ktorej techno znamená všetko
COAL Hall 2024 prichádza do Trojhaly Karolina, aby obklopil Ostravu pulzujúcim rytmom techno a elektronickej hudby. Táto...