Game Access Brno 2010 program podujatia

0
1925

Game AccessGame Access je nová medzinárodná konferencia herných vývojárov a priaznivcov elektronickej zábavy. 1. a 2. októbra sa stane mesto Brno hostiteľom akcie, ktorej hlavným účelom je vzdelávať, inšpirovať a rozvíjať kreatívne myslenie vývojárov počítačových, konzolových, ale aj mobilných hier. Game Access je ideálnym miestom pre stretnutie všetkých nádejných, ale i profesionálnych programátorov, grafikov, designérov, skladateľov, manažérov či producentov, ktorých zaujíma budúcnosť herného vývoja, a chcú verejnosti dokázať, že aj herná tvorba je neoddeliteľnou súčasťou umenia. Výrazný priestor je venovaný aj fanúšikom, ktorých fascinujú hry a chcú nahliadnuť do sveta vývojárov interaktívnej tvorby. Herná Výstava GameAccess prebiehajúca oddnes do zajtra má nasledovný program:

Piatok
16:00 Registrácia a vstup pre návštevníkov
Fineway Studios Showroom
17:00 TBS
Jedinečná a posledná možnosť prezentovať svoj projekt na konferencií Game Access 2010! Píšte na
e-mail info*game-access.com.
17:50 Miner Wars – Keen Software House (UK) – www.minerwars.com
Tomáš Pšenička | CEO, designer Keen Soft House Ltd Marek Rosa | development director, designe Keen Soft House Ltd
18:30 Lovecké hry firmy Cauldron
Vladimír Geršl | scripter Cauldron
Přednáška těží z bohaté zkušenosti firmy Cauldron s tvorbou loveckých her pro různé herní konzole. Shrne specifika tohoto vývoje, představí bezdrátovou pušku pro Wii a vše doplní aktraktivními ukázkami z našich her.
19:15 Genetická Záhrada II
Petr Kuba | developer Genetická Záhrada
Ukázka z nového dílu připravované hry vyprávějící příběh Alexe Borna. Kombinující akci, logické prvky s občasnou hororovou atmosférou.
20:00 O historii Vatra Games a novém dílu série Silent Hill
Marek Berka | lead designer Vatra Games Petr Benýšek | lead programmer Vatra Games
Na této přednášce se dozvíte jak se nám podařilo vzniknout, přežít dětské nemoci a začít pracovat na dvou projektech pro Xbox360 a PS3 nad technologií UnrealEngine 3. V druhé části se můžete těšit na několik nových informací o hře Silent Hill.

Sobota
8:30 Registrácia a vstup pre návštevníkov
NVidia Congress Hall
9:30 Herní vývoj pro Windows Phone 7 a XBox 360
Tomáš Herceg | Microsoft
Na této přednášce si představíme technologii XNA v nové verzi 4 a ukážeme si, jak pomocí ní vyvíjet hry pro mobilní platformu Windows Phone 7 a pro herní konzole XBox 360.
10:30 Management herního vývoje: Oko hurikánu
Martin Zavřel | development manager 2K Czech
Odlišnosti a úskalí managementu v herním průmyslu, plánování a plnění úkolů, překonávání překážek, fáze projektu, týmová práce. Přednáška je zaměřena na širší veřejnost a budoucí/začínající manažery v oboru. Cílem je adresovat obecně slabší povědomí o herním průmyslu v ČR.
11:30 Writing & Designing Games for the Horror Genre
Brian Gomez | design director Vatra Games
Brian Gomez, design director of the next Silent Hill and co-creator of Clive Barker’s Jericho presents a discussion of the horror game genre and the challenges of writing and designing games for this difficult genre. He will share techniques and lessons learned from working on such games as Silent Hill, Jericho, and Alone in the Dark, including… • …ways to build player tension and apprehension. • …how to design monsters and supernatural threats. • …adapting techniques from horror films to an interactive medium. Přednáška bude v anglickým jazyku.
12:30 Přestávka na oběd
14:00 Nvidia – The Way It’s Mean To Be Played
TBS | development team NVIDIA Prednáška zameraná na vývoj hier s využitím najnovších technológií od NVidie. Prednášať bude zahraničný hosť, ktorý pracoval aj na českej Mafii 2. Přednáška bude v anglickým jazyku.

15:00 AlternativA – Road to/from perdition
Miloš Jeřábek | technical design lead 2K Czech Jan Pilný | lead scripter First Reality Jakub Bedecs | lead designer Fineway Studios Postmortem teamu First Reality, zamyšlení se nad problémy vzniku teamu a vývoje hry AlternativA s globálním pohledem na nezávislé herní vývojáře, postupem vzniku scénáře, teamu až po komunikaci s distributorem a samotného vývoje.
16:00 Začiatky slovenského Cauldronu
Marián Ferko | 3D artist Cauldron
Rozprávanie o genéze hier Quadrax a Spellcross.
16:45 Coffee break
17:15 Začínáme s technologiemi
Miloš Jeřábek | technical design lead 2K Czech Krátký rozbor dnešních schopností technologií, rady jak začít, rozdíly v jednotlivých možnostech a rady z vlastní zkušenosti pro začátečníky.
19:15 Epilogue – interaktívna diskusia o hernom priemysle
Martin Bach | vice president AHP, ex editor-in-chief Level Petr Poláček | freelancer, ex editor-in-chief Level Karel Kališ | editor-in-chief Doupě
Jan Vrobel | editor Score
Doplňujeme ďalšie osobnosti!

Vatra Conference Hall
9:30 Rush’N Attack: Ex-Patriot
Alexander Sila | senior producer Vatra Games Viliam Korbel | lead designer Vatra Games Přijďte si zahrát Beta verzi naší právě dokončované arkády, remaku úspěšné arkádové hry Rush’N Attack z roku 1985, známé také pod názvem Green Beret. Dozvíte se také spoustu zajímavostí o hře a jejím vývoji přímo z úst vývojářů z Vatra Games.
10:30 Hammerware – Family Farm
Martin Procházka | CEO & producer HammerWare Postmortem projektu na sklonku vývoje. Nahlednutí do vnitřností hry, krátké představení použitých technologií a příběh vývoje. Krátce o self-publishingu a dotačním programu MEDIA.
12:30 Přestávka na oběd
14:00 Ekosystém herního vývoje
Jan Bařtipán | senior programmer Disney Přednáška se bude zabývat ekosystémem herního vývoje a alternativami jak tento ekosystém nízkonákladově vybudovat pro účely nezávislého vývoje. Přednáška je zaměřena primárně na iPhone. Dĺžka prednášky a diskusie: 90 minút.
16:00 Improving Story & Dialogue in Games
Brian Gomez | design director Vatra Games Brian Gomez shares his experience as a game writer, narrative designer, and script doctor, offering practical techniques for game developers and publishers seeking to improve the quality of story content in their games. Topics covered include: • How to hire and get the most out of external writers • Common story pitfalls and how to avoid them • Crafting natural dialogue that engages players • Simple but effective techniques for quickly improving the quality of your game’s story Přednáška bude v anglickým jazyku.
16:45 Coffee break
17:15 Komplexní game design

Stefan Durmek | game designer Disney Přednáška se závěrečnou diskuzí poskytne posluchačům ucelený pohled na obor herního návrhářství.

JetDogs Workshop Room
11:30 Prednáška o technológiach s 3D Vision!
Igor Staněk | product PR manager EMEAI NVIDIA Prednáška pre cca. 70 návštevníkov, ktorá bude využívať technológie 3D Vision (3d okuliare + 3d projektor).
12:30 Přestávka na oběd
15:00 Post-FarmVille games industry

Martin Procházka | CEO & producer HammerWare Dynamika změn v ekonomickém fungování herního průmyslu. Souvislosti s vývojem globální ekonomiky a úlohou médií. Bude free-to-play dominantním obchodním modelem? Kde nyní leží investiční příležitosti? Uspořádání herního světa po sociální explozi.
16:00 Hybridní vykreslování – to nejlepší ze dvou světů
Vilém Otte Představujeme naše řešení uvnitř naší technologie k vykreslování komplexních efektů jako globální osvětlení, realistické dynamické odrazy, kaustika, plausibní stíny, či kreslení masivních modelů interaktivně v reálném čase. Pokoušíme se získat to nejlepší ze dvou světů – vykreslování rasterizací a vykreslování ray tracingem, abychom dosáhli co nejrychlejšího vykreslení s určitou hranicí realismu, s vysokou úrovní interakce a dynamického přepočítávání a pouhým minimem potřebným k předpočítání scény.
16:45 Coffee break
17:15 Pohled do amatérského vývoje her

Petr Kuba | developer (Genetická záhrada I & II) Co vše obnáší vývoj amatérských her? Proces tvorby od nápadu po titulky očima amatéra.
18:15 Diskusia na temú herního dizajnu
Brian Gomez | design director Vatra Games Diskusia bude v anglickým jazyku.

Cauldron Gaming Zone
Okrem odborných prednášok, workshopov a diskusií si budú návštevníci môcť vyskúšať najnovšie tituly vyvíjané v ČR a SR, ale aj v zahraničí. Na vyskúšanie budú dostupné aj ešte nevydané tituly (beta verzie)!!! Samozrejmosťou budú najnovšie technológie od spoločnosti NVidia. Čaká na vás viacero najnovších titulov, ktoré sú špeciálne optimalizované pre grafické karty NVidia, beta verzia hry Rush ‚n Attack od českého štúdia Vatra Games, Mafia 2 s využitím technológie 3D Vision s 3 obrazovkami na PC s 3 najvýkonnejšími grafickými kartami od Nvidie, a veľa iných!

Game Access afterparty
Po skončení konferencie Game Access 2010 Vás pozývame na afterparty, ktorá sa bude niesť v príjemnej a uvoľnenej atmosfére v prostredí divadelného sklepu Nekonečno. Adresa: Lidická 14, areál Městského divadla Brno GPS: 49°12’4.68″N, 16°36’28.173″E